Curriculum Vitae-Christian McSean

In jos

Curriculum Vitae-Christian McSean

Mesaj  Cristian la data de Sam Feb 23, 2013 4:43 am

Departamentul de Politie Los Santos

(( Partea IC ))

Numele: Christian
Prenumele: McSean
Data nasterii: 9 August 1988
Tara de origine: [SUA] Statele unite ale Americii - New York
Sex: Masculin

Domiciliu: Str. 2 Commerce , Nr.2 Los Santos
Numar(numere) de telefon: #0721612351
Adresa e-mail: christian-mcsean@yahoo.com

Detii o diploma?: Da.
Detii un permis auto?: Da.
Ati luat parte la un antrenament al politiei, pana acum?: Am luat parte la 5 antrenamente efectuate de politie.
Unde lucrati in prezent?: Lucrez ca somer
Ati mai aplicat vreodata pentru un loc in politie?: Nu am mai aplicat.